Elämys Group vastaa jatkossa Nelonen Media Liven risteilyistä

Risteilymyynti lähtenyt vauhdilla liikkeelle koronan jälkeen – vuodelle 2022 luvassa useita risteilyjä

Elämys Group ja Nelonen Media Live ovat allekirjoittaneet sopimuksen Nelonen Media Liven risteilyjen myynnistä ja operoinnista vuosille 2021 – 2023. Elämys Group toimii risteilyiden vastaavana matkajärjestäjänä vastaten risteilyn myynnistä ja asiakaspalvelusta sekä yhteistyöstä laivayhtiön kanssa. Sopimus kattaa kaikki Nelonen Media Liven risteilyt, joista tunnetuimpia ovat Radio Rock-, Suomipop-, GOOM- ja Abiristeilyt.

Risteilykysyntä kovassa kasvussa –  vuodelle 2022 on tulossa myös uusia lähtöjä

Risteilyt ovat merkittävä osa Nelonen Media Liven liiketoimintaa ja kysyntä on pysynyt korkealla epidemiasta huolimatta. Matkustustilanteen normalisoiduttua syksyllä 2021 Nelonen Media Live toteuttaa vielä 2 risteilyä ja vuodelle 2022 ensimmäiset risteilyt on jo julkaistu. Sekä syksyn että ensi vuoden risteilyt kiinnostavat asiakkaita, joka viestii pandemian väistymisestä.

Nelonen Media Liven tuotantopäällikkö Krista Heinonen on tyytyväinen yhteistyön alkuun Elämyksen kanssa. ”Elämys on täysin kotimainen yritys, millä oli myös painoarvoa yhteistyön solmimisessa. Elämys Group kehittänyt toimintaansa ja osoittanut aktiivisuutta monilla osa-alueilla. Yhteistyö on aloitettu ja heidän ammattitaitonsa on vakuuttanut meidät. Toivomme, että ihmiset rohkaistuvat risteilemään ja matkustamaan sankoin joukoin. Tavoitteenamme on kasvattaa risteilybisnestä ja kehittää markkinoille uusia tuotteita,” Heinonen vihjaa.

Krista Heinonen, tuotantopäällikkö Nelonen Media Live

Elämys Groupin toimitusjohtaja Pasi Latva näkee risteilyt merkittävänä lisänä Elämyksen tarjontaan.

”Nelonen Media Live on Suomen suurin risteilytapahtumien järjestäjä ja olemme innoissamme, että pääsemme mukaan kehittämään entisestään vahvaa risteilytuotetta ja palvelemaan uusia asiakkaita. Nyt julkaistujen risteiyiden vahva kysyntä osoittaa, että suomalaiset ovat risteilykansaa ja epidemian jälkeen risteily on turvallinen ja helppo tapa aloittaa matkustaminen.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

Krista Heinonen, tuotantopäällikkö Nelonen Media Live / krista.heinonen@nelonenmedia.fi / +358 40 778 2222

Pasi Latva, toimitusjohtaja Elämys Group / pasi.latva@elamysgroup.com / +358 400 700 328

Kuvat medialle
www.elamysgroup.com / www.elamysmatkat.com/teemaristeilyt  www.nelonenmedialive.fi/

 

Nelonen Media Live

Nelonen Media Live on Suomen suurin festivaali-, risteily- ja tapahtumajärjestäjä. Tuotamme vuosittain yli 20 konserttia ja festivaalia ympäri Suomen. Nelonen Media Liven tapahtumia ovat mm. Himos Juhannus, RMJ, Iskelmä Festivaalit Himoksella ja Porissa, Tammerfest, Kuopiorock, Suomipop Festivaalit Oulussa ja Jyväskylässä sekä Wanaja Festival. Risteilybrändeistä tunnetuimpia ovat Radio Rock-, Radio Suomipop-, GOOM- ja Abiristeilyt.

Nelonen Media Live Oy on osa Sanoma-konsernia.

 

Elämys Group (Milargo Ltd Oy) / Hämeentie 31, 0500 Helsinki

Elämysmatkojen emoyhtiö Elämys Group on suomalainen uuden sukupolven matkailukonserni, joka palvelee kuluttaja- ja yritysasiakkaita usealla matkailun osa-alueella urheilu- ja aktiivimatkoista liikematkoihin ja tapahtumajärjestämiseen. Elämys Groupin brändejä ovat muun muassa Elämysmatkat, OK-Matkat, Matka-Agentit ja liikematkatoimisto Menestys.